lunes, 29 de septiembre de 2008

Diumenge, 28 de setembre de 2008 - BKK




Això sí que és arribar i moldre. Arribo a l'aeroport i faig missatge a la meva amfitriona a BKK, la Mir (àlies "la germaneta" des que vam patir un accident a Myanmar ja fa dos anys). Pujo al taxi i em dirigeixo cap a la planta 45 de l´state tower. Busco el pis de la meva germaneta postissa i et trobo. Just allà! Al costat de la porta que té un temple a l´entrada. Truco el timbre i m´obre la porta. Em fa molta il.lusió veure la seva cara amb un somriure tant particular. Ens abracem i li faig dos petons. Parlem 5 min i DIRECTE a la dutxa que fem tard per anar a dinar. Em porta a l'hotel "Four Seasons" per dinar de luxe amb el "World Gourmet Festival". Em sento una sibarita de debò. Diferents menjars amb presentacions exquisides, preparats per les mans dels millors cuiners (evidentment, no penso penjar les fotos pq ja hi seríeu tots, eh?). Al cap d'uns moments arriba també l´Abuelo (de fet, el vaig conèixer al blog de la Mir i des d'un primer moment també el vam batejar).  Una thai de la taula del costat vol seguir la festa i l'hem d'acompanyar, no? Doncs, després d'unes quantes copes de vi de no sé quin color, tipus ni orígen, ens bevem unes caipirinhes. SALUT!

Anna Ma

1 comentario:

ex koala mir dijo...

Quin goig de familia !!!!!

Germaneta, estic MOLT contenta de tenir-te aquí.