martes, 30 de septiembre de 2008

Dl, 29/09/08 - Em sento com una mal-educada.

Poso la clau al pany i giro la giro. Entro a l'ascensor. Surto al carrer i m'adono IMMEDIATAMENT que és dilluns. Com se m'ha escapat? Com és possible que no hi hagi pensat abans mentre em vestia?

Em sento un xic "mal-educada" per no vestir de color groc en senyal de respecte al rei thai i al dia de la setmana que va néixer. Mal-educada per no seguir aquesta tradició i, sobretot, per no fer-ho després d'haver estat menjant i beguent a "cos de rei" fa cinc anys a la festa d'aniversari de la seva dona. Sí, sí. Avui encara em pregunto com carai hi vaig poder accedir. Això sí, en aquella ocasió vaig brindar per la reina, no fos cas!

A la tarda quelcom semblant me torna a passar. Ja van dos cops en el mateix dia. Just quan anava a pujar al BTS (sky-train), porto l´MP4 sonant a les orelles amb música especialment seleccionada per aquest viatge. Poso la targeta al marcador. Miro als vianants i, DE SOBTE, me'ls trobo a tots (TOTS!!!) parats, completament paralitzats. És com una imatge congelada en una pel.lícula on absolutament tothom excepte (EXCEPTE!!!) un mateix, en aquest cas JO!!!, estigués bellugant-me. M'adono que, tot i que el meu pas és més lent i relaxat que el que acostumo a fer habitualment, em sento moguent-me a unes velocitats infinítament més ràpida.

I és que és curiós que aquests thais es vesteixin de groc als dilluns i que parin en rotund per fer un minut de silenci cada dia cap a les 6h de la tarda.

Anna Ma

3 comentarios:

ex koala mir dijo...

Le pena és que no et quedis més dies a BKK ... hauriem d' anar al cine ... trailers, anuncis ... i chachachan ... TOT el cine de PEU mentre surten mil imatges del rei amb la música oficial.

Si no ho fas, et venen molt educadament a dir-te que t' atxequis ... si no ho fas, fora del cine pels guiris, pressó pels thais ... maco, eh!

Anónimo dijo...

Hola mala bruixa!!! Com vas? (pregunta tonta, està clar que perfecte). M'has intrigat, pq a les 6??

Petons de l'ARnau (i la padrineta??)
Cuida't. Elena PD: com no, és la segona vegada que intento penjar un comentari, a veure si ara me'n surto....és que la comunicació escrita no és lo meu, sempre ho he dit

Anónimo dijo...

Hola bruixeta!!!
Pq a les 6h? Doncs q aquests thais són estranys i prou!
Aki la meva amfitriona no en té ni idea tampoc. Demà ho investigaré.
Un petó ben gran per tota la família i especialment pel meu fillolet. MMMMMMMMMUA!