viernes, 26 de septiembre de 2008

NERVIS D'ÚLTIMA HORA


Falten hores. Demà serà l’inici d’experiències noves. El meu cor ja frisa per ser-hi i el cap no para de donar-hi voltes i més voltes. Ansio retrobar-me amb la Mir a Bangkok i parlar amb ella hores i més hores non-stop, amb en Francesc a Beijing perquè m’ensenyi raconets pekinosos, emocionar-me als temples d’Angkor, veure com s´aixeca el sol a la badia de Ha Long, contemplar les muntanyes de Sapa, pendre un te veient munts de bicicletes circulant sense cap mena d’ordre a Ho Chi Minh. Apendre de la gent i amb la gent.

Estic segura que m’emporto un bon equip de viatge. Els meus companys durant un mes: l’Elena, l’Albert i la Cristina. Ens trobarem a Thailandia i des d’allà anirem passant d’una ciutat a una altra en trens nocturns, bus, tuk-tuk, bicicleta i a peu.

L’equipatge és lleuger però, com cada vegada que marxo, no deixa de preocupar-me el fet de deixar-me algun document. He fet mil llistes i llistetes. I al final, la meva motxilla queda plena amb les flip-flop, les bambes, la roba, neceser, càmara, targetes, carregadors, documents, diners i targetes, visat, el llençol i la tovallola, l´mp4 carregat de música fins adalt, fotos carnet, el diari, tot de coses pels meus amfitrions a Àsia i el record de la Júlia (Maite: ja et porto dins el cap! I pots estar segura que aquest any et tindré ben present).

Així doncs, PREPARATS? – LLESTOS? - JA!!!!!!!!!!!!
Anna Ma

2 comentarios:

Elena dijo...

Nena molta sort al viatge!! ens veiem dimarts a bangkok, al famòs bar on para el bus de l'aeroport!! jeje allà farem uns tes per relaxar-nos i tocar de peus a terra, mirar-nos uns els altres i veure que ja estem a terres asiàtiques...
Vigila en el trajecte.. que hiha molts de bitxos..jejejeje

petonas

ex koala mir dijo...

Germaneta,
a tu et veig d' aquí a unes hores ... ja m'he possat el despertador :)

Elena,
ens veiem Dimarts o Dimecres. Que tinguis/gueu bon viatge!

Petons a tothom!