jueves, 9 de octubre de 2008

DEL DELTA DEL MEKONG A VENECIA...






10 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Anna Maria soc la teva cusina Meritxell!!
Esta mol guay axo daket blog, encara no avia entrat desd k vas marxar i deu ni do!! jeje
Espero que estiguis b i que us o paseu mb (cosa k vex k l dia 7 vau pasar una mika d gana x dinar!!!).
un pto mol gran dsd bcn!

Meritxell

Anónimo dijo...

I jo que em pregunto pq l'AM no s'ha atrevit a fer-se una foto amb la serp..... espereu que rumio el pq i quan ho trobi us torno a escriure...

Buon Voyage encantadors de serps.... jejejeje.

Anónimo dijo...

Victorino:
Es q la meva foto amb la serp no va sortir massa be i l'hem d passar pel photoshop abans no la penji. No sigui cas q algu la vulgui d fons d'escriptori i surti d qualsevol manera, no?
Meri:
gana, gana q diguem no passem. Ara be ens sabem totes les cartes dels restaurants d memoria. Son com les d postres a casa, doncs aki passa amb els primers.
Pto als 5 continents.

Anónimo dijo...

Hola a todos,

le foto sono stupende. Non vi scrivo altro perchè sono al lavoro e vado di corsa.
BUON COMPLEANNO CRIS

Baci

Irene

Angel dijo...

peligros!!! que sou uns peligros!!! a veure que feu menjant tan de fuet i choriso per alla!!! Disfruteu petardes, i no me paseu gaire gana ;)

Anónimo dijo...

pero q no ens veus q maques i ofenoses q estem per aki. Si som l'atraccio d tot arreu on anem. aki som exotiques a matar.

AM

Anónimo dijo...

Bones Muiaia!!!

Veig que us ho esteu passant de fàbula, jo també estic molt distreta. Ostres, les fotos són genials, vull dir el paisatge i l'ambient és impactant, ara bé a veure si us pentineu una mica i sortiu amb més glamour!!!! és broma, suposo que és normal que el cabell es crepi!!!?? ;)

En fi, que continueu igual d'"estupendus" perquè em sembla que ho esteu aprofitant a tope.

Un petonicu i fins aviat!

Júlia, Maite i Mon

ex koala mir dijo...

jejeje, jo tinc la foto de la serp :) germaneta, no sabia que no t' agradessin, a mi, m' encanten !!! :)

3 gats, ja teniu data de tornada a BKK? gata malaya, ja tens bitllet per xina?

on sou ara? puc venir?

un petonàs de diumenge, me'n vaig a dinar al Marco's :)

Elena dijo...

ei Mir ja tenim data pertornara bangkok!!eldia 26!!lelelele...ei nena aix[o es fantastic!!!

Anónimo dijo...

Mon-Maite-Julia: m'havies ben despistat amb el terme d muyaya. Tot b? Ni t'imagines la de vegades q penso en vosaltres degut a la campaneta d la Julia. Crepat? El que?
Jermaneta: JJ i en Jason m'acompanyen en tot moment. sera per aixo q som jermanetes? Xina? SL pero encara no tinc bitllet.
Muyayo: alerta amb l'entre linies q et deixo per aki.

ptons