jueves, 2 de octubre de 2008

MIL GRÀCIES AL BKK TEAM

Gràcies. Per oferir-nos la teva casa. El teu SL. Els teus amics. Els teus consells durant tots aquests dies. Per ensenyar-me l'altre BKK. Merci per mostrar-te com ets (fantàstica, original, creativa, tant persona, amiga, entranyable, propera, divertida i seriosa quan cal). Per acollir-nos. Per escoltar-me. Per la BSO, per acompanyar-nos aquests dies, els logos, les converses des del llit, el qui hi ha? qui hi ha? EL LLOP, pels mojitos, el massatge, el sopar, les vistes a casa teva, la confiança que sempre em dones, les parades de l'ascensor, el teu somriure constant (serà que t'ho han encomenat aquests thais? - no ho crec pas), per dir-me que em quedés (no em temptis!),.................

Petons també a l'Alessandro (abuelo), la Ros (abuela), el Marco (Cammaratta). 

Mir, recordes la nostra conversa about l'"estimar"? Germaneta, aquesta era la definició del que sento. Ja ho saps, compta amb mi forever and ever. 

Un plaer haver vingut. Un plaer haver compartit aquests dies amb tu.

AM

6 comentarios:

ex koala mir dijo...

Zipi, o ets la Zape tu germaneta ???

ALGÚ SAP SI EL ZIPI ERA EL ROS ???

Bé, germaneta, el plaer ha estat meu, un altre cop el plaer de compartir bones estones amb tu, d' aquells de PURA VIDA que tant ens agrada a nosaltres ...
Ets una Zipi/e FANTÀSTICA, no canviis mai, d' acord?
Trobo que fem un bon team, oi? (modèstia a part, eh!)
M' encanten les nostres converses, els nostres moments de lokura transitòria com els d' ahir amb les fotos (recorda, PUBLICACIO NO AUTORITZADA), els nostres projectes de turbants blancs al cap a Rodes, ja sigui de dia o de nit ...

Disfruta d' aquest viatge, et mereixes aquestes vacances.

Un petonàs i sí, recordo perfectament la conversa del ESTIMAR ... I només puc dir una cosa: IDEM!

A la resta dels gats: Ens veiem a la tornada a BKK !!! Disfruteu! Petons!

Litlemermaid dijo...

Ei germaneta vaig seguint blog ok? Disfruteu moltíssim per aquí i no us oblideu dels posts i les fotos!!!! La primi de la Mir!

Litlemermaid dijo...

I ke algú li contesti la pregunta del Zipi&Zape a la Mir!!!! Per aquí em diuen que el ZIPI és el ros!!! Jo no en tinc ni idea!

Anónimo dijo...

Zipi era el ros. Pero la meva pregunta es: que passa si tots dos son rossos com nosaltres? Com ho farem JERMANETA?
litlemermaid: un plaer comptar amb tu tambe per aki.
A la resta: tindreu feina llegint pq aixo es un no parar d passar coses.
Ptons als 5 continents!

Anónimo dijo...

Ja tinc el blog als meus favoritos, ara em pasaré sovint i deixare comentario gallego-anglo-catalanes com faig normalment al de la Mir :)

Un petonàs cuatre gats!

Anónimo dijo...

Hola Anna !!
sóc la Mireia,
hem vist per les fotos que t'ho estàs passant molt bé.
Els avis t'envien molts petons i et troben a faltar.
Per st.Gregori tot va molt bé !
Esperem noticies teves,
petons i abracades de tota la familia !!